اخبار

مدیر مسوول ماهنامه فیلم نگار: آسیب شناسی رسانه ها مهمترین دستاورد نمایشگاه نشریات خانوادگی است

مدیر مسوول ماهنامه فیلم نگار: آسیب شناسی رسانه ها مهمترین دستاورد نمایشگاه نشریات خانوادگی است
مدیر مسوول ماهنامه تخصصی فیلم نگار با یادآوری اینکه نمایشگاه نشریات خانوادگی پل ارتباطی میان مخاطبان و رسانه هاست گفت: ارزش های ارایه شده در برخی رسانه ها درباره خانواده ، با شاخص های دینی موجود در جامعه در تضاد است

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، نصرت اله تابش افزود: فیلم های خانوادگی و مجموعه های تلویزیونی ملودرام محبوب ترین گونه درمیان مردم است که می توان از این فرصت استفاده کرده و اثرگذار بود.

وی ادامه داد: اکنون پرفروش ترین نشریات هم نشریات خانواده هستند و حتی مجلات خیاطی یا آشپزی هم موردتوجه بسیاری هستند، اما متاسفانه خیلی عمیق نیستند.

مدیر مسوول ماهنامه فیلم نگار توضیح داد: عموما این نشریات خانم های خانه دار را هدف خود قرار می دهند و این نوع رسانه ها باید در قالب مطالب سرگرم کننده، سطح آگاهی مخاطبان خود را افزایش دهند.

تابش به برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی اشاره کرد و ادامه داد: تفکیک مطبوعات خانواده محور بر اساس سطح کیفی این رسانه ها یکی از دستاوردهای نمایشگاه نشریات خانوادگی است و این رویداد فرهنگی فرصتی برای اغنای اطلاعات خانواده ها درباره مسائل و چالش های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: نشریات خانواده محور امروز بیش از حد به برخی مسائل سرگرم کننده همچون مد لباس و مسایلی از این دست می پردازند و این روند آنها را از رسالت حقیقیشان دور کرده است.

نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از 23 تا 30 شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند.


۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید