مدیر حقوقی ورئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مطبوعات باید توسط خانواده به درستی انتخاب شود گفت: حجم رسانهای خانواده پاسخگوی مشکلات آنها نیست
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، محمود سالارکیا با یادآوری اینکه نمایشگاه مطبوعات خانواده در صورتی که تخصصی برگزار شود، مفید است افزود: اگر مفهوم امر خانواده به طور کلی در مجلات گنجانده شود میتواند عامل محرک در حل مشکلات خانوادهها باشد. وی توضیح داد: با نگاه اجمالی به خانوادههای امروز، خواهیم دید که مشکلات اقتصادی یکی از عمدهترین مسائل بر سر راه جوانان خواهد بود به طور مثال مجلات ونشریات میتوانند با انعکاس مشکلات ومسائل موجوددر جامعه ارتباط خوبی با مخاطب خود برقرار کنند. سالارکیا طرح مساله و ارائه راهکار در مجلات برای حل مشکلات خانوادهها را از نکات موفقیتآمیز برای نشریات خانواده خواند و یادآور شد: در صورتی که مجلات قدرت محتوایی بالایی داشته باشند میتوانند به عنوان اهرم در حل مسائل خانواده عمل کند. به عقیده مدیر حقوقی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، محتوای نشریات خانواده کمتر تخصصی است و میبایست با بکارگیری افراد متخصص مطالب این نشریات تولید شود و راهگشای امور جامعه قرار گیرد. سالارکیا ضرورت حضور نشریات خانواده در جامعه را ضروری دانست و ادامه داد: یکی از مسیرهایی که میتواند در جهت مشکلات و مسائل خانواده موثر واقع شود حضور رسانهها در خانواده است. وی تعدد رسانههای خانواده محور در کشور را متناسب با نیاز مخاطبان ندانست و گفت: نشریات باید از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد تا بتوانند نیاز مخاطبان را برآورده کند. نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از 23 تا 30 شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار میکند.