اخبار

سردبیر نشریه روزهای زندگی: نشریات خانواده در نمایشگاه نشریات خانوادگی رتبه بندی شوند

سردبیر نشریه روزهای زندگی: نشریات خانواده در نمایشگاه نشریات خانوادگی رتبه بندی شوند
سردبیرنشریه روزهای زندگی درباره ارتباط خانواده ها با نشریات و ضرورت دائقه سازی در رویدادهای فرهنگی گفت: برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی حرکتی بسیار موثر در جهت رشد نشریات این حوزه بوده اما می بایست به گونه ای عمل شود که الگوی عملی خانواده ها قرار گیرد و با برگزاری کلاس های عملی در قالب این رویداد همپای خانواده گام برداشت

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، "محمدرضا مهدی زاده" با تاکید براینکه اگر نمایشگاه به شکل و شمایل توجه داشته باشد بی تاثیر خواهد بود افزود: بسیاری از مجلات بحث روانشناسی خانواده را در صفحات خود می گنجانند بهتر است در ایام نمایشگاه، این صفحات در نمایشگاه به صورت مستقیم در دل خانواده تولید شود چرا که اثر بخشی آن مضاعف خواهد شد.

 وی ادامه داد: مجلاتی که در این عرصه فعالیت می کنند باید به دنبال نوآوری باشند و نباید به تقلید از یکدیگر بپردازند. اگر نوآوری و خلاقیت در نشریات دیده شود به طور طبیعی مخاطب ارتباط بهتری برقرار می کند.

 مهدی زاده نیاز جامعه به رسانه را ضروری خواند و توضیح داد: قرن حاضر، قرن رسانه است. با وجود تهاجم فرهنگی – رسانه ای  غرب ، رسانه های داخلی و بخصوص مطبوعات می توانند با تقویت مطالب و برنامه ها افکار عمومی را در جهت رویارویی با هجمه دشمن و تهدید نهاد خانواده مصون سازند.

سردبیر نشریه روزهای زندگی درصد رضایت مندی خانواده ها را از مطبوعات فعال در این حوزه ناکافی دانست و ادامه داد: نشریات فعال در حوزه خانواده به طور مستقیم با مهمترین اساس جامعه در ارتباط است بنابر این  ارتقای کیفی آنها اساسی است.

 مهدی زاده ادامه داد:  شمارگان برخی از نشریات نشان از رضایت مندی مخاطبان آن رسانه دارد، اما باید توجه داشت که با توجه به تولید محتوای آموزشی سطح سلیقه مخاطب را افزایش و به همان نسبت  نوع نگاه او برای رضایت مندی را تغییر و به سمت علم، دانش و آموزش بهتر سوق داد.

نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از  23 تا 30 شهریور ماه در سالن حجاب تهران برگزار می کند.


۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۵:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید